Apr 2, 2011

Forever #22

Mis toimub , mis toimub , mis toimub ?!
Järjekordne uni ? Kus ma olen .
Paistis nagu ma oleksin ajast tagasi läinud . Seee aed , see maja need olid teistsugused . Jah , mul oli õigus , pilt oli justkui teisest ajast , ma lamasin murul , just seal kuhu ma olin minestanud , või õigemini sattunud läbi mingi kummalise une . Tõusin istuli ,et paremini näha , mis toimub .
Ümberkaudne oli sama mis praegusel ajal. Ainult selle vahega ,et linn elas poole rohkem . Vaadates tänavale võis näha sagivaid inimesi , seal kus praegu on tühjus , asetses tol ajal turg , umbes nagu pärnus rüütli tänav võimidagi sellist , ei pigem oli see kupatus rohkem hansapäevade moodi . Vaatasin maja , seal ei toimunud midagi , aga ma kahtlesin selles . Tõusin püsti ,et sammuda maiia .
Maja , see oli , wau. See ilu oli kirjeldamatu . Ma armastasin seda sisustust . Praegu on asi samasugune , aga mööbel on kulunud ja on oma ilu kaotanud . Kuigi magamistuba on elldatavasti sama . MA ei kujutanud ette mis kell võis olla , aga ma läksin ülesse ,et välja uurida , miks ma üldse siin olen .
Avasin Arina toa ukse , ta magas , ta oli täiesti korras , ma tahtsin minna ta juurde ja teda kallistada ja veenduda ,et eelnev mida ma nägin .. , et see polnud tõsi , aga ma lihtsalt seisin seal . MA ei julgenud liigutada .
Ta ärkas , väiksed käed libisesid teki alt välja , ta tõusis ja sammus akna juurde , tõmbas kardinad eest ja nautis tuppa tulvavad päikesevalgust .
"Sandra?"
Ma võpatasin , misasja , ma arvasin ,et see on minevik ja ,et ta ei tea , kes ma olen.
"JAh kullake ma olen siin ."
"Aitähh sulle , nüüd on kõik hästi , me oleme emmega koos ja nii on parem."
Ma läksin ta juurde ,et teda kallistada , ta oli täiesti reaalne ta kalllistas mind vastu . Ta juuksed olid lühikesed aga ta silmad ja kõik seee , täpselt selline nagu siis kui ma teda esimest korda nägin .
"Nii , tore ,et sul kõik hästi on nüüd . Ma hakkan sust puudust tundma ."
"Ma ei lähe ära , sa ei saa sellest satanistist üksi jagu , ma aitan sind , sa pead mind ainult kutsuma ."
" Ma ei taha ,et sa läheks .Ma vajan su seltskonda ,"
"Ma olen sinuga ma kuulen sind alati , aga nüüd , sa pead pühenduma Henryle . Tema on see kes sind kõige rohkem vajab , usu mind."
"Jah , ma kutsun kui sind vajan.."

Pimedus , ma ärkasin seal samas , ainult Arinat polnud ja tuba oli sünge , väljas sadas vihma .
" Sandra , no oota kuhu sa lähes ?!"
" Ma olen siin . .."

No comments:

Post a Comment