May 24, 2011

Forever#23

"Ma ei tea mis juhtus ... Järsku oli kõik nagu teine ja ..."
Ma vaatasin kahtlustavalt aknast välja ja silmasin midagi naljakat .
"Henry vaata !"
"Kesasjad need veel on ? RICKY ! "
Mõne aja pärast oli kuulda kerged jalgade müdinat , see oli henry kes trepis ülesse jooksis.
"No ?"
"Sinu mingid sõbrad ? "
Ta kiikas aknast välja ja jäi sama kahtlustavalt seisma.
"Ei , ma ei tunne ühtegi neist "
Mingi noorte süngete inimeste punt uudistas minu aias ringi , no nagu whate fuck . Otsustasin julguse kokku võtta ja küsida mida nad siit tahavad . Pöörasin poistele selja ja sammusin enesekindlal sammu alla . Avasin ukse ja marssisin ühe pika kuti juurde kes kandis maani lohisevat nahkmantlit ja ketse , ta juuksed olid geeliga püsti aetud ja mustad , silmas olid tal punased läätsed ja meik oli must . Ka küüned olid mustaks võõbatud ja nägu ning kõrvu ehitsid mitmed needid . Ta ajas judinad peale , aga kui ta mind silmas siis ta naeratas . Tõstis käe ja viipas jusstkui teaks mind .
"Kes te olete ja mida te siit minu maa pealt otsite ?" Küsisin enesekindlalt aga kuulsin enda hääles kerget värinat.
Nüüd olid ka teised gooti-emod meie juurde kogunenud . Ai kuidas mulel nende stiil meeldis . Ma olin sarnane aga mitte nii sünge .See selleks .
" Me tulime ,et uurida seda maja . Meie nägemustes esinesid ka sina ja üks väike tüdrukutirts."
Kergitasin kahtlusest kulmu .
"Nägemused ?"
"Kui sa meid sisse kutsuksid , siis saaksime pikemalt rääkida , kes me sellised oleme , kust tuleme ja millega tegeleme . Ja mina olen Rassel."
Ta ulatas mulle käe , seda tegin ka mina ning ta pigistas seda õrnalt . Paistis ,et ka ülejäänud viiski hakkas sõbralikumalt suhtuma ja nüüd naeratasid ka nemad . Ma ei pannud tähelegi ,et HEnry ja Ricky olid mu selja taha ilmunud .
Kutsusin nad viisakalt sisse japakkusin neile juua .Millegi pärast tundus mulle see kamba liider algusest peale kahtlane .Ta muutkui jõllitas ja jälgis hoolega igat mu liigutust . see oli natuke häiriv ja mitmer korral mõtlesin ma küsida mis ta probleem on , net ta nii teeb , kuid mõtlesin ümber , sest ta tundus ikkagi nii hirmuäratav . Alguses tutvustasid nad kõik ennast meile , see kellest ennem rääkisin oli Rassel , siis üks blond , ainuke blond seltskonnas ,tema nimi oli Cassandra , teised olid Georg , Rahel , Zac ja Michell ...
Kuid mis sai edasi kuulete õige pea .

No comments:

Post a Comment