Feb 7, 2011

Forever #18

Henry lugu .

"Niisiis , Mina Henry , 17 aastat vana . Pärit eestist , Pärnust .
Kuidas sai kõik alguse ja miks ma kolisin kuskile pärapõrgusses .
Kõik algas umbes 2 aastat tagasi , kui mu vend otsustas oma elu lõpetada ja siit ilmast lahkuda . Ta oli kõik mis mul oli , ta oli ainuke keda ma tõesti armastasin. Kuna me olime kaksikud oli meil tõsine armusaam üksteisest . ME vaaatasime üksteisele otsa ja saime aru mida mõtlesime , kui tavaliselt tahavad kaksikud üksteisest erineda ,et neil vahet tehtaks , siis meie mitte . Me olime täpselt ühesugused . Inimestel oli raske vahet teha .
Mingilt maalt ta muutus ... Me ei veetnud enam aega koos ja ta tõmbus endasse , tal olid jamad mentidega ja narkoga . Ma üritasin talle aru pähe panna aga ta ei kuulanud . Me olime tõsiselt tülis . Kuni õhtuni , kui ta tuli koju näost valge ja palus kõige eest vabandust , me rääkisine mitu tundi . Ma andestasin talle ta vead ja me otsustasime eluga edasi minna ja ta lubas ,et pranadab ennast ja läheb võõrutus ravile ,et narkost vabaneda .
Öösel , kui ma läksin endale vett võtma nägin ma elu kohutaivamat pilti , see ei lähe mul elusees meelest ära .JA seal ta lamas , minu kaksik , minu teine pool . Minu vend , Rassel . Kõrval tühjad rahustite purgid ja purunenud klaas . Ma vajusin ta kõrvale , see oli esimene kord kus ma tundis tühjust , valu , põlgust ning viha . See oli esimene kord kui ma nutsin , kui ma ei näinud enam helget tulevikku . Ta jättis mulle kirja , see oli mattunud klaasikildude alla ja sinna oli väriseva käega kirjutatud :

Kaliis Henry ,

Ma ei suuda eluga edasi minna .Ma ei suuda teha haiget enam , ei sulle , ei emale , ei isale , ei ühelegi tüdrukule enam . Ma põletasin oma elu narkoga , minus poleks leidunud tahtejõudu ,et minna edasi .

Ma armastan sind , jän alati armastama , ma loodan ,et sa andestad mulle kunagi , Kusiganes see elu ka ei lõppe , kas põgus , taevas või kuskil timendsioonis uitates , ma tean ,et me veel kohtume .

Anna mulle andeks
Rassel .

Lehe lõppu oli kirjutatud luulelised read , mis ei unune mul kunagi . Ma armastan neid endale ikka ja jälle korrutada , iga kord kui on valus ja ma meenutan teda .
" Leida õnn , olla vaba , kõigest . Lebada murul ja tunda päikest , mõelda mis saab edasi .Sa aina mõtled ja tundub ,et õnne pole , pole olemas vabadust ,pole olemas täidlast elu .
Jah , ma lasen ennast vabaks , lendan üle timendsiooni ja leian õnne . Jah siit ma lahkun , igavesti , mu elu lõppeb nüüd ja selle lõpetab surm , nagu on olnud aegade algusest peale . Ainult selle vahega ,et ma lõpetan selle ise . Hüvasti , pere , hüvasti mu vend . Nüüd ma olen vaba ja nüüd on mul hea !"

Need read sööbisid mu mällu igavseks .
Möödusid tunnid , päevad ja nädalad . Ma ei suutnud kuskile minna , ma ainult nutsin taga aegu mis meil Rasseliga olid . MA istusin tema toas ja üritasin ola nagu tema . Kirjutada jutte , panna kirja mõtted ja põimida neist luuletusi . Ma ei osanud seda nii nagu tema , see tegi mulle jälle haiget . Siis ma otsustasin mässama hakata . Otsisin netist igast organisatsioone ma muutsin oma välimust , kui ennem olin olnud blond ja selline kes sulandus massi . Siis nüüd , ma värvisin pea süsimustaks , ma tegin omale huule , keele ja kulmuneedi ma hakkasin kandma silmatorkavaid riideid , ma tahtsin olla erinev . See õnnestus mul väga hästi , tüdrukud hakkasid järgi jooksma . Ma olin mässumeelne , ma murdisn südameid , oiioii kui palju . Ma ei suutnud armastada . Sest sisemus oli tühi , sammuti oled sina Sandra esimene , kellele ma seda lugu üldse räägin ,sest ma tahan ,et sa mind mõistaksid .
Nii läksid aastad , kui mu isal viskas üle mu käitumine . ema pole mul kungi olnud ta jättis lapsed isale ja lasi ise jalga . Isa ütles ,et ta igatseb vana mind ja ,et ta lootis ,et peale Rasseli tegu ma suudan muutuda , aga ta eksis rängalt . Niisiis ma võtsin oma kümmme asja ja tulin ära . Isa ei paistnud see üldse heidutavat , ta ei tea kus ma olen mis teen võiüleüldse . Ta pole muga kontakti otsinud . Sisimas ma siiski loodan ,et kunagi ta teeb seda .
Aga mis ma sulle siiski edasi tahan selle jutuga anda , Sandra on see , ma mainisin ,et ma ei suutnud kedagi armastada , sees oli tühi tunne ja valu . Peale seda kui ma sinuga kohtusin muutus kõik . Sa täitsid mu tühjuse ja ma nägin vahel sinus Rasselit . Sest ka sina mõistsid mind pelgalt pilgust .
Sandra , ma olen sulle tänulik , sa suutsid mind panna mõtlema teisiti , nägema maailma teises valguses , sa suutsid mu panna hoolima ja tundma uuesti . JA nüüd on see hetk kus ma pean selle välja ütlema . . . Ma ei näe sinus ainult enda sõpra . Mul on sügavamad tunded , mida ma pole tundnud ennem . Sa meeldid mulle väga ."

Sandra pilk oli segaduses , lõbus , rahulolev ja veidi hirmul . Otsustavaks tõukesks enda jutule , otsustasin ma teda suudelda .
See oli naljaks , ma pole varm nii tundnud , aga mul hakkas adrenaliin täiega tööle ja tundud nagu mu kõhu oleks vallutanud sajadtuhanded liblikad . See oli mõnus tunne , ütleks isegi ,et ma sattusin sellest sõltuvusse ja ma ei soovi niipe ,et see lõpeks .
Sandra oli minu jaoks nagu narkootikum , mida pidin pidevalt tarbima ,et püsida elus .

No comments:

Post a Comment