Feb 15, 2011

Forever #19

Mida ma teen ?
Ma pole see kes olin varem .
Laman lumel suus suits.
Varem poleks ma nii teinud .
Mida ma teen ?
Kes ma selline olen ?
Minust on saanud koletis .
Ma laman lumen ja joon rummi .
Varem ma nii ennast ei hävitanud .

Kes ma olen ?
Kuhu kadus tüdruk ,kes nautis elu ?
Mis taga juhtus ?
Mina tean!
Talle tehti palju haiget , see muutis ta selliseks , kes ta on praegu .
Külm , vihane , ükskõikne ,pettunud.
Ta vihkab elu .
Siin ma laman sellel jäisel lumel , tõmban suitsu ja joon rummi ning hävitan elu.

Mida ma loodan ?
Ma tahan olla see kes olin varem.
Rõõmsameelne , reibas ja muretu.
Mulle ei meeldi olla see kes olen...
Ma ei taha hävitada ennast.
Ma tahan nautida elu .
Ma tahan elu ilma valuta !
Ma tahan ,et mul oleks hea .
Tahan olla see kes olin ...
Muretu ja nautida elu .


Mu haigus möödus . Aknast avanes ilus pilt . Sadas suuri lumehelbeid , mis katsid maa . Ma polnud kordagi käinud oma majas , oma kodus . Mind pani kripeldama see ,et Henry ja Ricky uurisid seda iga päev ja kammisid maja läbi . Nad olid avastanud ka kuuris tapalava . Nad olid leidnud ka vanu fotosid ja dokumente . Ka neile hakkas tunduma ,et Arina isa oli haige psühopaat kes , ahistas inimesi .
Ma tundsin ,et ma tahan aidata , aga ma polnud piisavalt julge ,et sinna tagasi minna .
Ma otsustasin neid kuidagi muud moodi aidata . Võtsin läpaka ja uurisin vanu ajalehe artikkleid ja kõik võimalike kummalisi kadumisi mis olid toimunud just selles rajoonis.
Ma ei leidnud muud , kui hulk lõpetamatta juhtumeid , polnud leitud ei laipa ega asitõendeid . Lihtsalt hulk kadunud inimesi . MA otsustasin külastada kohalikku politsei jaoskonda ja küsida sealt .



Politsel ei andnud infot , kuna nad väitsid ,et see on salastatud ja tsiviil isikutele ei tohi neid avaldada . Mulle soovitati psüholoogi , umbes nagu ma oleksin hull võimidagi .
Apsurd . mõtlesin jällegi .

1 comment:

  1. Üldmulje on hea, soovituseks sulle, et loos võiks olla kuskil mõni pöördepunkt ka, muidu hakkab kuidagi üksluiseks kiskuma. Ja kirjavead ka :D .
    Aga muidu on päris hea ^^

    ReplyDelete