Feb 4, 2011

Forever #17

Hommik .

See oli veel jubedam kui öö ...
Mul oli paha , kohutavalt paha , ma ei suutnud liigutada ja mõttet olid masendavad ja elul puudus point .
Ma tahtsin olla vaid vaba , mõtetest , elust ja üleüldse kõigest.
" Kuidas sul täna on ?"
Küsis Henry murelikult .
Ma vaid raputasin pead ja peidsin pea patja , pisarad voolasid ilma põhjuseta . Valus ! FAKIN VALUS !
" Sandra , palun räägi muga , mis eile juhtus ja miks sa praegu nutma hakkasid ?"
Ma kogusin ennast natuke ja tõusin istuli , ta vaatas mulle otsa ja manas näole ilme , nagu ta saaks aru , kuid ta ei saanud ,ma tean,et ta ei saanud ...
" Esiteks mul on paha , väga paha , teiseks ma ei näe elul pointi , kolmandaks , mis juhtus majas ? Kui ma sulgesin silmad , ja avasinneed uuesti siis tuled vilkusid korra ma istusin seal maas ja korraga oli terve vannitba verd täis . Ma ehmatasin väga jama ei tea kas suudangikunagi tagasi minna ... Ma tõesti ei suuda , ma pole sulle vist rääkinud Arinast ?"
Ta vajus mõttese .
" Ei sa pole mulle Arinast rääkinud ..."
" Noh kui ma sinna kolisin siis nägin väikest tüdrukut , ta hakkasmuga rääkima , aga ma teadsin , et ta ei eksisteeri päriselt , me veetsime lõbusalt aega , kuid ta pole mulle oma vanemates kunagi rääkinud ... Eile , ta ütles mulle ,et me majast nahhui tõmbaks ,et ta suudab vaid mind kaitsta ja et ta vanemad tülitsevad , võimidagi sellist , ma ei tea mis ta sellega mõtles ... "
Korraga ma sattusin paanikasse .
" KUS RICKY ON ?"
" ta uurib maja ja üritab selgusele jõuda mis seal toimub ."
"EII "
Ma tõusin ,et joosta , aga HEnry peatas mu .
" SA EI LÄHE KUHUGI !"
Ta hoidis mu õlgadest kinni ja vaatas mind tõsiselt . TA pilk oli seletamatu , ma tõesti ei mõistnud selle sisemust , see oli naljakas , imelik ja salapärane ...
" Henry , mis sa nii väga hoolid ?"
Ta vaatas hetkeks mujale , kuid siis , ta vaatas veel tõsisemalt mulle silma .
" Sandra .. ma pole seda kunagi teinud , tõesti , ma arvan ,et sa tahad teada miks ma olen eemalolev ja miks ma olen seletamtu pilguga kui sa oled koos Rickiga ? "
MA ei saanud aru , tõesti ei saanud
" Mis mõttes , aga igastahes räägi..."
" Ma kardan ,et on juhtunud midagi mida tavaliselt minuga ei juhtu ..."

No comments:

Post a Comment