Feb 25, 2011

Forever #20

Kas ma olengi hull ? Kujutan ma tõesti endale kõike ette ?
ei , no see i saa võimalik olla ,et kolm inimest samal ajal hulluks lähevad , seega on nendel mentidel endil midagi tõsiselt viga . Tegelikult nad ju raudselt teavad milles asi on .

Ma seisin oma maja ees just nagu esimest korda , mind valdas täpselt sama tunne ,ainult selle vahega , et nüüd ma teadsin mis on selle pimeduse ja õuduse põhjuseks mis , lausa kiirgasid välja nendest akendest .

"Sandra ! Mis sa siin teed ?"
Henry oli väga üllatunud . Ricky nägu oli umbes samasugune ja see ajas mind veidike naerma .
" Ma mõtlesin ,et ma ikkagi aitan selle asja siin ära lahendada , ma ei saa seal korteris just palju targemaks . Kusjuures , ma käisin politsei jaoskonnas ,et saada veidike rohkem infot . Mingi vana paks ment ütles ,et see on tsiviilisikutele keelatud ja kõik ,ainuke vastus mis ma sain oli see ,et sama aastanumbri sees millal läks kaduma Arina , läks kaduma ka vägväga palju teisi inimesi , kelle laipu ei leitud ega midagi ."
"Järelikult , peavad need laibad ikka siin majas veel olema ?"
Henry nägu tõmbas kaameks .
"Ma ei taha laipu näha !"
Hakkasin naerma ,
"Usu mind , sa oled kümmekorda hullematki juba näinud , kui need kõdunenud laibad mille me ilmselt varsti siitkuskilt leiame ."
"Prghhh , jube ."
Ta väristas õlgu , nii minulik mõtlesin .
" Kuuule Sandra , tuled sisse ka ? Me tahaks sullle midagi näidata . Me leidsime selle aga päris kahekesti ei julgenud sinna minna."
Ma mõtlesin hetke , kas lähen sisse ja riskin enda ja poiste eludega . No , samas me oleme selle teekonna juba ette võtnud ja paistab ,et meil ei jää tõesti muud üle .
"No lähme siis vaatame selle asja üle ."
Võtsin Henryilt kindluse mõttes käest kinni ja pigistasin seda .Ta vaid naeratas armsalt ja me sammusime edasi .
" Mille te leidsite ?"
"Keldri ukse võimidgai taolist , aga see on väga imeliku koha peal . "
"Hmm , okei "
Läksime mingist trepist alla , Ja seal see oli Suur uks , imelik ,et sellise koha peale selline uks pandud olid , ukse kõrval olid mõelmal pool küünlad , keerukad puidust nikerdatud kujutised , ma olin neid kuskil käinud aga hetkel ei meenu kus . Niisiis , ust avades vaatas meile vastu vaid pimedus . Otsustasime ukse juures olevad küünlad põlema anna ,et midagi rohkem näha .
Süüdanud küünlad hakkasime edasi sammuma , seal ruumis oli väga külm .
" Imelik , veel rohkem küünlaid ? Misasja see mees siin tegi ?" "
HEnr tegi ettepaneku minna pedofiili jälgedes ja süüdata kõik küünlad mis mööda koridori kulgesid . Valgus tulvad tuppa Seintele oilid maalitud pentagrammid , iga küünla kohale üks .
Lõpuks jõudsime mingisuguse ohverdus paigani või midagi sellist . Seal seisis üks suur pentagramm , verega maalitud , paljupalju küünlaid ja muid nipsasjakesi . Seest tõmbas kõik kõhedaks .
" Kas see mees oli satanist võimidagi ?"
Me noogutasime Rickyga vaid pead , samas oli see koridor isenenesest väga ilus , aga kui mõelda sellele , mis seal tegelikult tehti ,kadus selle ilu koheselt .
" Kas te arvate ,et laibad võivad kõik siin olla ?"
" No loogiliselt , vist peaks olema kui see on see "Ohverduspaik" võikuidas iganes see haige mees seda kohta ei kutsunud ."
Mind valdas hirmujudin kui mõtlesin sellele , kas see mees võis oma tütre ka mingile satanistile ohverdada . Haige mees , väga haige mees ...
" Kas te kavatsete need laibad kohe täna ülesse otsida ?"
" Ole nüüd , ma arvan ,et kõikepealt me peaks sisiki kuidagi teada saama , millega see mees siin tegeles ja millised nägid välja tema rituaalid ."
" Jah sul on õigus , otsime parem mingeid paberile märgitud asju ."

Kõndisin ohvrikoha keskele ja seisin seal hetke , mind valdas järsku mingi löök või tõuge , ma ei oska sellele täpset nimetust anda aga see sundis mind kummardama ja nägema midagi , mida teised vist ei oleks tohtinud näha .Põrnitsesin enda ette ja nägin mingit pentagrammi kujuga nuppu , vajutasin seda . Kuuldus kerget mürinat ja seina sees avanes peidik . Sealt tuli välja mingisugune kirst , sümbolid olid kõik samad nagu olid ustel olnud .
Võtsin kirstu kätte ja järgnesin kiiresti poistele kes olid peaaegu uksest väljas juba . Ma jooksin ,sest ma kartsin sinna üksi jääda , mu hirm oli reaalselt väga suur , ma polnud enam see kes olin varem , mu julgus oli täiesti taandunud . Kogu see lugu keeras mu psühhika täiesti paigast ära .

Don`t be supprised when things arent , what they sopose to be .

No comments:

Post a Comment